Študijski projekt

Ilustrirana Knjiga

#Ilustracija #Knjiga
Ilustrirana knjiga Slovenske basni in živalske pravljice temelji na združevanju slikovnega in tipografskega gradiva v celovito oblikovalsko delo. Ekspresivna kombinacija barvic, črnila in oljnih pastelov v ilustracijah pritegne pozornost vseh, ki cenijo bogastvo slovenskih pripovedi. Premišljena postavitev in kadriranje ilustracij prispevata k dinamičnemu videzu knjige, medtem ko tipografska hierarhija zagotavlja jasnost in berljivost, ročno izdelani naslovi pa dodatno povezujejo besedilo z ilustracijami. Raster se kot dodatni grafični element pojavi po celotni knjigi in ustvarja celovito vizualno doživetje.

oblikovanje knjižnega ovitka

Na ovitku knjige se čez obe strani razteza ena izmed ilustracij iz knjige. V ozadju je barvni negativ iste ilustracije. Naslov je napisan ročno in se v enaki obliki pojavi tudi na prvi strani knjige. Sprednja polnobarvna ilustracija lisice je delno obrezana, kar vzbuja radovednost pri bralcu in ga  spodbuja k raziskovanju, kaj se skriva v notranjosti knjige. Negativ v ozadju, kjer je videti večji del lisice, namiguje na globlji, skrit pomen zgodb v knjigi. Ključni elementi ovitka vključujejo tudi naslov na hrbtu knjige, ter kratek opis dela in črtno kodo na zadnji strani.

MOCKUPI PRELOMA

Ilustrirana knjiga je formata A5 (148 x 210 mm) in ima 44 strani.

PRELOM ILUSTRIRANE KNJIGE

AVTORSKE ILUSTRACIJE

Domišljijske ilustracije, s svojim rahlo kaotičnim, a dinamičnim in zanimivim pristopom, pritegnejo pozornost tako mlajših kot tudi starejših generacij, ki cenijo bogastvo slovenskih pripovedi. Umetniška kombinacija barvic, črnila in oljnih pastelov opremlja vsako zgodbo na način, ki poudari njeno sporočilo in se poveže z resničnim svetom.

Lisica in polž

Mačka in miši

Muhe

ptičji zbor

Smreka in lipa

polž in pes

MOCKUPI VSEBINE

Postavitev in kadriranje ilustracij v knjigi je premišljeno, asimetrično in privlačno, kar ustvarja edinstven, dinamičen videz. Tipografska hierarhija knjige zagotavlja jasnost in berljivost, medtem ko se ročno izdelani naslovi povežejo z črnilom v ilustracijah. Kot povezovalni element je dodan tudi raster, ki v zanimivo celoto povezuje aspekte tradicionalne umetnosti in grafičnega oblikovanja. Raster pomaga s celovito povezavo med vsebino knjige, veznim listom, ter ovitkom, kar ustvarja edinstveno vizualno in bralno doživetje