#Branding #CGP #Podoba #Redesign #Spletna Stran #UX/UI #Znamčenje
Podjetje Avto Rejc je na trgu prisotno že več kot 20 let, vendar do sedaj ni imelo vzpostavljene vizualne podobe. Razvoj vizualne identitete za podjetje je rezultat diplomskega dela na Fakulteti za dizajn. Za Avto Rejc sem razvila sistem logotipov, set poslovne dokumentacije (vizitka, dopisni list, kuverta), promocijski material in nazadnje prenovila zastarelo spletno stran. Prenovljena stran je dostopna na povezavi www.avtorejc.si

PRIROČNIK CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE IN SLOGOVNI VODNIK

Celostna grafična podoba za podjetje Avto Rejc vsebuje vse glavne elemente identifikacije, kot so prepoznavni simbol, tipografski in barvni sistem, konstrukcijske mreže simbolov ter njihova pravila uporabe. Razvila sem tudi set poslovne dokumentacije, ki vključuje vizitko, dopisni list, kuverto, poslovno mapo, profilno sliko za socialna omrežja in e-mail podpis. Nazadnje sem izdelala tudi predloge za promocijske materiale, kot so obeski za ključe, majice, kapa, vžigalniki, beležka, kuliji in zastave.

PRIROČNIK CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE

POSLOVNA DOKUMENTACIJA

Poslovna dokumentacija vključuje dvostransko vizitko, dopisni list formata A4, dizajn za kuverto amerikanko, poslovno mapo formata A4, dizajn za e-mail podpis ter več različnih dizajnov za tiskane oglase.

PROMOCIJSKI MATERIALI

Promocijski materiali vključuje pisarniške materiale kot so kuliji in beležka, pa tudi obeske, vžigalnike in nazadnje tekstilne materiale kot so majica in zastave. Prepoznavni simbol podjetja se na promocijskih materialih pojavi v različnih variacijah in barvnih kombinacijah iz priročnika CGP.

PRENOVLJENA SPLETNA STRAN - DESKTOP VERZIJA

Prenovljena spletna stran je dostopna na povezavi https://avtorejc.si/ 

PRENOVLJENA SPLETNA STRAN - MOBILNA VERZIJA

Dizajn spletne strani Avto Rejc je responsive in s tem primeren za katerekoli naprave, od računalnikov do telefonov in tablic.